• Dispositivu di prutezzione da sovratensioni, sovratensione solare 1000Vdc JCSPV
  • Dispositivu di prutezzione da sovratensioni, sovratensione solare 1000Vdc JCSPV
  • Dispositivu di prutezzione da sovratensioni, sovratensione solare 1000Vdc JCSPV
  • Dispositivu di prutezzione da sovratensioni, sovratensione solare 1000Vdc JCSPV

Dispositivu di prutezzione da sovratensioni, sovratensione solare 1000Vdc JCSPV

I dispusitivi di prutezzione da sovratensioni JCSPV PV sò cuncepiti per prutege contr'à e sovratensioni di fulmini in a rete di alimentazione fotovoltaica. Basati nantu à l'usu di varistori specifici, furniscenu una prutezzione in modu cumunu o in modu cumunu è differenziale.

Introduzione:

I fulmini indiretti sò distruttivi. L'osservazioni anecdòtiche nantu à l'attività di i fulmini sò generalmente un indicatore poviru di u livellu di sovratensioni indotte da i fulmini in i pannelli fotovoltaici (PV). I fulmini indiretti ponu facilmente dannà i cumpunenti sensibili in l'apparecchiature PV, ciò chì spessu hà un costu elevatu per riparà o rimpiazzà i cumpunenti danneggiati, è affetta l'affidabilità di u sistema PV.
Quandu u fulmine colpisce un sistema solare fotovoltaicu, provoca una corrente è una tensione transitoria indotta in i circuiti di i fili di u sistema solare fotovoltaicu. Queste currenti è tensioni transitorie cumpariscenu à i terminali di l'apparecchiatura è probabilmente causanu guasti d'isolamentu è dielettrici in i cumpunenti elettrici è elettronichi di u sistema solare fotovoltaicu cum'è i pannelli fotovoltaici, l'inverter, l'apparecchiatura di cuntrollu è di cumunicazione, è ancu i dispositivi in ​​l'installazione di l'edifiziu. A scatula di cumminazione, l'inverter è u dispositivu MPPT (tracker di u puntu di massima putenza) anu i punti di guastu più alti.
U nostru dispusitivu di prutezzione da sovratensioni JCSPV impedisce à l'energia elevata di passà per l'elettronica è di causà danni à alta tensione à u sistema fotovoltaicu. U dispusitivu di prutezzione da sovratensioni JCSPV DC SPD Type 2, i sistemi di tensione DC isolati cù 600V, 800V, 1000V, 1200V, 1500 V DC anu una corrente di cortocircuitu nominale finu à 1000 A.
Dispositivu di prutezzione da sovratensioni JCSPV DC cuncipitu specificamente per l'installazione nantu à u latu DC di un sistema fotovoltaicu (PV). Cù a so tecnulugia avanzata, u nostru dispositivu assicura a prutezzione di i dispositivi terminali cum'è i pannelli solari è l'inverter, pruteggendu contr'à l'effetti periculosi di e currenti di sovratensione di u fulmine.
U nostru dispusitivu di prutezzione da e sovratensioni JCSPV hè cuncipitu per impedisce chì e sovratensioni di i fulmini affettinu e rete di alimentazione fotovoltaica, offrendu una prutezzione superiore per prutege u vostru sistema fotovoltaicu durante i temporali o altre cundizioni climatiche avverse. Questu aiuta à assicurà a longevità è e prestazioni di u vostru sistema fotovoltaicu, minimizendu u risicu di danni.
Una di e numerose caratteristiche eccezziunali di u nostru Dispositivu di Prutezzione da Sovratensioni Fotovoltaiche hè a so capacità di trattà a tensione fotovoltaica finu à 1500 V DC. Classificatu per una corrente di scarica nominale In 20 kA (8/20 µs) per percorsu è una corrente di scarica massima Imax di 40 kA (8/20 µs), questu dispositivu offre una prutezzione eccezziunale per u vostru sistema fotovoltaicu.
Un'altra caratteristica notevule hè u nostru cuncepimentu di moduli plug-in, chì permette una facile installazione è manutenzione di u dispusitivu. U dispusitivu include ancu un sistema di indicazione di statu praticu cù indicazione visuale. Una luce verde indica chì tuttu funziona currettamente, mentre una luce rossa indica chì u dispusitivu deve esse rimpiazzatu. Questu rende u monitoraghju è a manutenzione di u vostru sistema fotovoltaicu u più faciule è senza intoppi pussibule.
U nostru Dispositivu di Prutezzione da Sovratensioni Fotovoltaiche vanta ancu un altu livellu di prutezzione, cù un livellu di prutezzione di ≤ 3,5 KV. Stu dispusitivu hè cunforme à e norme IEC61643-31 è EN 50539-11, assicurendu chì u vostru sistema fotovoltaicu resterà sicuru è prutettu.
Cù funzioni avanzate è una prutezzione superiore, u nostru dispositivu di prutezzione da sovratensione JCSPV hè a suluzione ideale per tutti i vostri bisogni di prutezzione di u sistema fotovoltaicu.

Descrizzione di u produttu:

JCSPV

Caratteristiche principali
● Disponibile in 500Vdc, 600Vdc, 800Vdc, 1000Vdc, 1200VdC, 1500Vdc
● Tensione fotovoltaica finu à 1500 V CC
● Corrente di scarica nominale In 20kA (8/20 µs) per via
● Corrente di scarica massima Imax 40kA (8/20 µs)
● Livellu di prutezzione ≤ 3.5KV
● Cuncepimentu di moduli plug-in cù indicazione di statu
● Indicazione Visuale: Verde = OK, Rossu = Rimpiazzà
● Cuntattu d'indicazione remota opzionale
● Conforme à IEC61643-31 è EN 50539-11

Dispositivu di prutezzione da sovratensioni fotovoltaiche JCSPV 1000Vdc Sovratensione solare (3)

Dati tecnichi

Tipu Tipu 2
Rete Rete fotovoltaica
Polu 2 P 3P
Tensione di funziunamentu fotovoltaica massima Ucpv 500Vdc, 600Vdc, 800Vdc 1000 V cc, 1200 V cc, 1500 V cc
Tenuta di corrente à cortu circuitu PV Iscpv 15 000 A
Corrente di scarica nominale In 20 kA
Corrente di scarica massima Imax 40kA
Livellu di prutezzione in su 3,5 kV
Modu(i) di cunnessione +/-/PE
Cunnessione à a rete Per terminali à vite: 2,5-25 mm²
Muntatura Guida simmetrica 35 mm (DIN 60715)
Temperatura di funziunamentu -40 / +85°C
Classificazione di prutezzione IP20
Indicazione Visuale Verde = Bonu, Rossu = Rimpiazzà
Cunfurmità cù e norme IEC 61643-31 / EN 61643-31
JCSPV.1

Mandate un missaghju à noi