Chì ghjè un RCBO è cumu funziona?
RCBOhè l'abbreviazione di "interruttore di circuitu di corrente residuale di sovracorrente" è hè un impurtante dispositivu di sicurezza elettrica chì combina e funzioni di un MCB (interruttore di circuitu miniatura) è un RCD (dispositivu di corrente residuale). Fornisce prutezzione contr'à dui tipi di guasti elettrici: sovracorrente è corrente residuale (chjamata ancu corrente di dispersione).
Per capisce cumuRCBOfunziona, rivedemu prima rapidamente questi dui tipi di fallimenti.
A sovracorrente si verifica quandu troppu corrente scorre in un circuitu, ciò chì pò causà surriscaldamentu è forse ancu un focu. Questu pò accade per una varietà di ragioni, cum'è un cortocircuitu, un sovraccaricu di u circuitu o un difettu elettricu. I MCB sò cuncepiti per rilevà è interrompe questi difetti di sovracorrente facendu scattà u circuitu immediatamente quandu a corrente supera un limite predeterminatu.
Da l’altra parte, a currente residuale o a perdita si verifica quandu un circuitu hè interrottu accidentalmente per via di un cablaggio cattivu o di un accidente di bricolage. Per esempiu, pudete perforà accidentalmente un cavu mentre installate un ganciu per quadri o tagliallu cù una falciatrice. In questu casu, a currente elettrica pò filtrà in l'ambiente circundante, causendu potenzialmente scosse elettriche o incendi. I RCD, cunnisciuti ancu cum'è GFCI (Ground Fault Circuit Interrupters) in certi paesi, sò cuncepiti per rilevà rapidamente ancu e currenti di perdita minuscule è fà scattare u circuitu in millisecondi per impedisce ogni dannu.
Avà, guardemu più da vicinu cumu RCBO combina e capacità di MCB è RCD. RCBO, cum'è MCB, hè stallatu in u centralinu o in l'unità di cunsumu. Hà un modulu RCD integratu chì monitorizza continuamente a corrente chì scorre in u circuitu.
Quandu si verifica un difettu di sovracorrente, u cumpunente MCB di l'RCBO rileva a corrente eccessiva è face scattà u circuitu, interrompendu cusì l'alimentazione è impediscendu ogni periculu ligatu à u sovraccaricu o u cortu circuitu. À u listessu tempu, u modulu RCD integratu surveglia l'equilibriu di corrente trà i fili di fase è neutri.
Sè si detecta una corrente residuale (chì indica un difettu di fuga), l'elementu RCD di l'RCBO face scattà immediatamente u circuitu, scollegendu cusì l'alimentazione. Questa risposta rapida assicura chì si evitanu e scosse elettriche è si prevenenu incendi potenziali, riducendu u risicu di errori di cablaggio o danni accidentali à i cavi.
Hè da nutà chì RCBO furnisce una prutezzione individuale di circuiti, vale à dì chì prutege circuiti specifichi in un edifiziu chì sò indipendenti l'uni di l'altri, cum'è i circuiti d'illuminazione o e prese di corrente. Sta prutezzione mudulare permette a rilevazione è l'isolamentu di i guasti mirati, minimizendu l'impattu nantu à altri circuiti quandu si verifica un guastu.
In riassuntu, l'RCBO (interruttore di circuitu à corrente residuale di sovracorrente) hè un impurtante dispositivu di sicurezza elettrica chì integra e funzioni di MCB è RCD. Hà funzioni di prutezzione da guasti di sovracorrente è corrente residuale per assicurà a sicurezza persunale è prevene i periculi d'incendiu. L'RCBO ghjocanu un rolu vitale in u mantenimentu di a sicurezza elettrica in case, edifici cummerciali è ambienti industriali scattendu rapidamente i circuiti quandu si detecta un guastu.
- ← Precedente:Chì rende simili MCCB è MCB?
- Dispositivu di corrente residuale (RCD):Prossimu →
A cumpagnia elettrica intelligente di Zhejiang Wanlai, Ltd.





