Nutizie

Amparate nantu à l'ultimi sviluppi di a cumpagnia Wanlai è l'infurmazioni di l'industria

JCRD2-125 RCD: Prutegge a vita è e pruprietà cù una sicurezza elettrica d'avanguardia

27 di nuvembre di u 2024
wanlai elettrica

In un'epica induve l'elettricità hè diventata una parte indispensabile di a nostra vita quotidiana, l'impurtanza di a sicurezza elettrica ùn pò esse sopravvalutata. Cù l'usu crescente di apparecchi è sistemi elettrici in ambienti residenziali è cummerciali, u risicu di periculi elettrici aumenta ancu. Per mitigà questi rischi, i pruduttori anu sviluppatu dispositivi avanzati di sicurezza elettrica, unu di i quali hè uJCRD2-125 RCD(Interruttore di Circuitu à Corrente Residua) - un dispositivu di salvamentu cuncipitu per prutege l'utilizatori è e pruprietà da scosse elettriche è incendi potenziali.

1

2

Capiscendu u RCD JCRD2-125

L'RCD JCRD2-125 hè un interruttore di corrente sensibile chì funziona secondu u principiu di a rilevazione di corrente residuale. Hè specificamente cuncipitu per monitorà u circuitu elettricu per qualsiasi squilibriu o interruzzione in u percorsu di corrente. In casu di squilibriu rilevatu, cum'è una corrente di dispersione à terra, l'RCD interrompe rapidamente u circuitu per impedisce danni à e persone è danni à a pruprietà.

Stu dispusitivu hè dispunibule in dui tipi: Tipu AC è Tipu A RCCB (Interruttore di Circuitu di Corrente Residua cù Prutezzione Integrata di Sovracorrente). Tramindui i tipi sò cuncipiti per prutege contr'à e scosse elettriche è i periculi d'incendiu, ma differiscenu in a so risposta à tipi specifici di corrente.

Tipu AC RCD

I RCD di tipu AC sò i più cumunimenti installati in l'abitazioni. Sò cuncipiti per prutege l'apparecchiature resistive, capacitive o induttive è senza cumpunenti elettronichi. Quessi RCD ùn anu micca un ritardu di tempu è funzionanu istantaneamente dopu a rilevazione di un squilibriu in a corrente residuale sinusoidale alternata.

RCD di tipu A

I RCD di tipu A, invece, sò capaci di rilevà sia a corrente residuale sinusoidale alternata sia a corrente continua pulsante residuale finu à 6 mA. Questu li rende adatti per applicazioni induve ponu esse presenti cumpunenti di corrente continua, cum'è in sistemi di energia rinnuvevule o stazioni di ricarica di veiculi elettrici.

Caratteristiche è Benefici Chjave

U JCRD2-125 RCD vanta una gamma di caratteristiche impressiunanti chì ne migliuranu l'efficacia è l'affidabilità. Eccu alcuni di i so punti culminanti:

Tipu elettromagneticu: L'RCD usa un principiu elettromagneticu per rilevà è risponde à e currenti residuali, assicurendu una prutezzione rapida è precisa.

Prutezzione di dispersione à terra:Survegliendu u flussu di corrente, l'RCD pò rilevà è disconnectà u circuitu in casu di perdita à terra, impediscendu scosse elettriche è periculi d'incendiu.

Capacità di rottura: Cù una capacità di interruzione finu à 6kA, u JCRD2-125 pò trattà currenti di guastu elevate, furnendu una prutezzione robusta contr'à i curtcircuiti è i sovraccarichi.

Opzioni di corrente nominale: Disponibile in diverse correnti nominali da 25A à 100A (25A, 32A, 40A, 63A, 80A, 100A), uRCDpò esse adattatu per adattassi à diversi sistemi è carichi elettrici.

3

Sensibilità di scattuU dispusitivu offre sensibilità di scattu di 30mA, 100mA è 300mA, furnendu una prutezzione supplementaria contr'à u cuntattu direttu, u cuntattu indirettu è i periculi d'incendiu, rispettivamente.

Cuntattu d'indicazione di statu pusitivuUn cuntattu d'indicazione di statu pusitivu permette una verificazione faciule di u statu operativu di l'RCD.

Montaggio su guida DIN da 35 mmL'interruttore differenziale pò esse muntatu nantu à una guida DIN standard di 35 mm, ciò chì offre flessibilità d'installazione è facilità d'usu.

Flessibilità d'installazioneU dispusitivu offre a scelta di cunnessione di linea da a cima o da u fondu, adattandosi à diverse preferenze è esigenze d'installazione.

 

Conformità cù i standardU JCRD2-125 hè cunforme à e norme IEC 61008-1 è EN61008-1, ciò chì garantisce chì risponde à i requisiti internaziunali di sicurezza è di prestazione.

Specifiche tecniche è prestazioni

In più di e so caratteristiche principali, u JCRD2-125 RCD vanta specifiche tecniche impressiunanti chì migliuranu ulteriormente a so affidabilità è e so prestazioni. Quessi includenu:

  • Tensione di travagliu nominale: 110V, 230V, 240V ~ (1P + N), ciò chì u rende adattatu per l'usu in diversi sistemi elettrici.
  • Tensione d'isolamentu: 500V, chì garantisce un funziunamentu sicuru ancu in cundizioni d'alta tensione.
  • Frequenza nominale: 50/60Hz, cumpatibile cù e frequenze elettriche standard.
  • Tensione nominale di resistenza à l'impulsu (1.2/50): 6kV, chì furnisce una prutezzione robusta contr'à i transitori di tensione.
  • Gradu d'inquinamentu:2, adattatu per l'usu in ambienti cù inquinamentu moderatu.
  • Vita Meccanica è Elettrica:2.000 volte è 2000 volte, rispettivamente, assicurendu una durabilità è affidabilità à longu andà.
  • Gradu di prutezzione: IP20, chì furnisce una prutezzione basica contr'à u cuntattu cù e parti periculose.
  • Temperatura ambiente: -5 ℃ ~ + 40 ℃ (cù una media ghjurnata ≤ 35 ℃), chì permette l'usu in una larga gamma di cundizioni ambientali.
  • Indicatore di pusizione di cuntattu: Verde = OFF, Rossu = ON, furnisce una indicazione visuale chjara di u statu di l'RCD.
  • Tipu di cunnessione di u terminale: Barra cullettrice di tipu cavu/pin, chì accoglie diversi tipi di cunnessione elettriche.

Test è affidabilità in serviziu

Assicurà l'affidabilità di i RCD hè cruciale per a so efficacia in a prutezzione contr'à i periculi elettrichi. I pruduttori realizanu testi rigorosi durante u prucessu di fabricazione, cunnisciuti cum'è testi di tipu, per verificà e prestazioni di u dispusitivu in diverse cundizioni. I RCD di tipu A, B è F sò testati in u listessu modu cum'è un RCD AC, cù dettagli di a prucedura di prova è i tempi massimi di disconnessione descritti in i standard di l'industria cum'è a Nota di Guida IET 3.

Durante l'ispezioni elettriche, s'è un ispettore scopre un RCD di tipu AC è hè preoccupatu per l'impattu putenziale di a corrente continua residuale nantu à u so funziunamentu, deve informà u cliente di i periculi putenziali è ricumandà una valutazione di a quantità di corrente di guastu DC residuale. Sicondu u livellu di corrente di guastu DC residuale, un RCD chì hè accecatu da questu pò ùn funziunà micca, ciò chì rapprisenta un risicu seriu per a sicurezza.

Cunclusione

In riassuntu, uJCRD2-125 RCDhè un dispusitivu di sicurezza elettrica vitale chì offre una prutezzione cumpleta contr'à e scosse elettriche è i periculi d'incendiu. E so caratteristiche avanzate, cumprese a rilevazione elettromagnetica, a prutezzione di dispersione à terra è l'alta capacità di interruzione, ne facenu una scelta ideale per l'usu in ambienti residenziali è cummerciali. Cù a so conformità à i standard internaziunali è e procedure di prova rigorose, u JCRD2-125 RCD furnisce à l'utilizatori tranquillità è un altu livellu di garanzia di sicurezza. Siccomu l'elettricità cuntinueghja à ghjucà un rolu cruciale in a nostra vita quotidiana, investisce in dispositivi di sicurezza elettrica avanzati cum'è u JCRD2-125 RCD hè una decisione saggia chì pò salvà vite è prutege e proprietà da periculi elettrici devastanti.

Mandate un missaghju à noi

Pudete ancu apprezzà