Nutizie

Amparate nantu à l'ultimi sviluppi di a cumpagnia Wanlai è l'infurmazioni di l'industria

Modulu unicu compactu RCBO JCR1-40 cù fase è neutru cummutati

8 d'aprile di u 2025
wanlai elettrica

U JCR1-40RCBOCombina e funzioni di prutezzione di corrente residuale è di sovraccaricu in un design mudulare per sistemi elettrici industriali, cummerciali è residenziali, cù poli di fase è neutri cummutabili, capacità di interruzione di 6kA, è hè conforme à e norme IEC 61009-1, assicurendu un isolamentu affidabile di u circuitu è ​​una installazione simplificata.

 

JCR1-40 Rcbo pò risponde à i bisogni muderni di sicurezza elettrica in diversi ambienti. A struttura compatta à modulu unicu hè cuncipita per l'integrazione in unità di cunsumu è quadri di distribuzione, chì ponu ottimizà l'efficienza di u spaziu è furnisce una doppia funzione di rilevazione di corrente residua è prutezzione di sovracorrente. Monitorizendu i conduttori vivi è neutri, pò rilevà u squilibriu causatu da perdite è disconnectà automaticamente u circuitu per prevene periculi cum'è scosse elettriche o incendi. A capacità di interruzione di 6kA pò esse aghjurnata à 10kA, assicurendu prestazioni forti in cundizioni di guasti elevati, pruteggendu l'attrezzature è l'infrastrutture da danni.

 

UJCR1-40 Rcbohè statu cuncipitu cù cura per furnisce curve di scattu regulabili (B o C) è impostazioni di sensibilità (30mA, 100mA, 300mA) da persunalizà secondu i requisiti di carica specifichi. L'inclusione di varianti di Tipu A è Tipu AC migliora a compatibilità cù diverse forme d'onda di corrente, cumprese i cumpunenti DC pulsanti cumuni in l'elettronica muderna. U polu neutru di l'interruttore elimina a necessità di un ligame neutru esternu durante l'installazione, riducendu a cumplessità di u cablaggio, accelerendu i testi di messa in serviziu è risparmiendu tempu è costi di manodopera. U mecanismu di commutazione bipolare assicura un isolamentu cumpletu di u circuitu difettuosu, migliorandu a sicurezza di manutenzione disconnettendu simultaneamente i fili di fase è neutri.

 

UJCR1-40 RcboCunforme à e norme IEC 61009-1 è EN61009-1 è hè statu rigorosamente testatu per assicurà l'affidabilità in cundizioni estreme. Supportendu currenti nominali finu à 40A, cù opzioni chì varianu da 6A à 40A, risponde à i bisogni di i circuiti di illuminazione à bassa putenza è di i sistemi motori à alta dumanda. U funziunamentu elettronicu assicura prestazioni consistenti indipendentemente da e fluttuazioni di tensione, permettendu un usu efficace in ambienti cum'è cantieri cù qualità di putenza instabile o reti elettriche invechjate.

 

U cuncepimentu di u fattore di forma compactu si adatta perfettamente à i pannelli esistenti senza occupà spaziu da altri cumpunenti. U cuncepimentu intuitivu di u terminal è l'indicatori di guasti chjari simplificanu a risoluzione di i prublemi. E funzioni di prutezzione avanzate sò integrate in un pacchettu faciule d'utilizà per minimizà i tempi di inattività è i sforzi di manutenzione.

 

U JCR1-40Rcbocombina un'alta capacità di interruzione, una sensibilità configurabile è una commutazione bipolare per affruntà e sfide di sicurezza è efficienza in i sistemi elettrici muderni.

 Rcbo

Mandate un missaghju à noi

Pudete ancu apprezzà