Nutizie

Amparate nantu à l'ultimi sviluppi di a cumpagnia Wanlai è l'infurmazioni di l'industria

L'interruttore automaticu in scatola stampata JCM1 hè a prutezzione definitiva per i sistemi elettrici muderni?

26 di nuvembre di u 2024
wanlai elettrica

UInterruttore di circuitu in scatula stampata JCM1 hè un altru fattore pupulare in i sistemi elettrichi muderni. Questu interruttore furnisce una prutezzione senza paragone contr'à i sovraccarichi, i curtcircuiti è e cundizioni di sottutensione. Sustenutu da i sviluppi di i standard internaziunali avanzati, u JCM1 MCCB assicura a sicurezza è l'affidabilità di u circuitu elettricu, diventendu cusì un'unità ideale per applicazioni in i campi cummerciali è industriali. Leghjite puru per capisce l'interruttore automaticu in scatula stampata JCM1.

1

Caratteristiche principali di uInterruttore di circuitu in scatula stampata JCM1

L'interruttore automaticu in scatula stampata di a serie JCM1 hà alte prestazioni cù un design versatile, un isolamentu di classe estrema finu à 1000V, è una tensione di funziunamentu finu à 690V, dunque adatta per diverse installazioni elettriche. Questu JCM1 serà particularmente utile in i casi in cui ci hè un avviamentu pocu frequente di u mutore è/o cunversioni di u circuitu.

 

Alcune di e caratteristiche impressiunanti di JCM1 MCCB includenu u fattu chì e valutazioni sò dispunibili in 125A, 160A, 200A, 250A, 300A, 400A, 600A è 800A. Una tale gamma u rende adattatu per una larga varietà di sistemi elettrici, da piccule installazioni à grandi reti elettriche industriali.

 

L'interruttore automaticu in scatula stampata JCM1 hè cunforme à a norma IEC60947-2 per assicurà chì risponde à i requisiti internaziunali di sicurezza è di prestazione. Hè dunque affidabile per a prutezzione contr'à e sovracorrenti o i cortocircuiti chì puderanu causà danni à i circuiti è à l'apparecchiature elettriche.

2

Funzionamentu di u JCM1 MCCB

L'interruttore automaticu di scatula di muffa JCM1 presenta un funziunamentu cumminatu di prutezzione termica è elettromagnetica. À questu rispettu, l'elementu termicu di l'interruttore agisce in casu di calore eccessivu derivante da sovraccarichi, mentre chì l'elementu elettromagneticu agisce in casu di cortocircuiti. U mecanismu di doppia prutezzione prevede a disconnessione rapida di u circuitu in cundizioni periculose per evità danni o periculi d'incendiu.

 

Questu interruttore funziona ancu per u MCCB per scopi di disconnessione, è hè abbastanza simplice d'isolà i circuiti elettrici in casu di manutenzione o qualsiasi altra emergenza. In l'industrie questu diventa cusì vitale perchè a disconnessione rapida di l'alimentazione hè unu di i modi per mezu di i quali a sicurezza di i travagliadori hè garantita.

 

Vantaghji di l'usu di JCM1 MCCB

Prutezzione Maggiore: U JCM1 MCCB offre prutezzione contr'à e cundizioni di sovraccaricu, i cortocircuiti è e cundizioni di sottutensione. Sta prutezzione, à u so tornu, prutege l'apparecchiatura elettrica è i so sistemi da danni chì puderanu esse assai costosi è piglià assai tempu.

 

Compatibilità Internaziunale

A cumpatibilità, accumpagnata da una larga gamma di valori di corrente nominale, rende u JCM1 adattatu per una larga gamma di applicazioni. Pò esse ligatu à l'avviamentu di u mutore, à a commutazione di circuiti pocu frequente, è ancu cum'è dispositivu di prutezzione in grandi stabilimenti industriali.

 

Efficienza spaziale

U JCM1 MCCB di dimensioni compatte hè cuncipitu per esse installatu cunvenientemente in pusizioni orizzontali è verticali, risparmiendu spaziu assai preziosu in i pannelli elettrici.

 

Durabilità

U JCM1 MCCB hè fattu di materiali resistenti à a fiamma è, dunque, hè capace di funziunà efficacemente in cundizioni ambientali assai sfavurevuli. Hà una resistenza assai alta à u riscaldamentu anormale è à u focu; dunque, garantisce affidabilità è sicurezza à longu andà.

 

Facilità d'installazione

L'interruttore automaticu in scatula stampata, JCM1, hè cuncipitu per permette metudi di cablaggio frontale, posteriore o plug-in. Questa flessibilità rende l'installazione più faciule è più rapida; dunque, pò risparmià costi di manodopera è riduce a durata di u prugettu.

 

Differenza trà MCB è MCCB

Mentre chì i MCB è i MCCB anu basicamente a listessa funzione di prutezzione per i circuiti elettrici, differiscenu in e so applicazioni. I MCB sò cumunamente usati in applicazioni à bassa corrente, chì a so classificazione di corrente pò esse finu à 125A. Trovanu e so applicazioni in installazioni residenziali o cummerciali chjuche. Mentre chì i MCCB - per esempiu, u JCM1 - anu classificazioni più elevate di currenti finu à 2500A chì sò destinati à sistemi elettrici più grandi in l'industrie.

 

L'interruttore automaticu in scatula stampata JCM1 furnisce una maggiore capacità di corrente è offre una migliore prutezzione contr'à i cortocircuiti è i sovraccarichi in applicazioni di alta putenza. Ciò rende i MCCB abbastanza versatili per sistemi elettrici di grande scala.

 

Specifiche tecniche

Alcune specifiche tecniche includenu:

 

  • Tensione di funziunamentu nominale: 690V (50/60 Hz)
  • Tensione d'isolamentu nominale: 1000V
  • Resistenza à a tensione di picco: 8000V
  • Resistenza à l'usura elettrica: Finu à 10.000 cicli
  • Resistenza à l'usura meccanica: Finu à 220.000 cicli
  • Codice IP: IP>20
  • Temperatura ambiente: -20° ÷ +65°C
  • 3
  • I materiali plastichi resistenti à i raggi UV è micca inflammabili di u JCM1 MCCB assicuranu e so prestazioni contr'à l'esposizioni à longu andà à a luce solare è à u calore.

     

    A linea di fondu

    UCasu di muffa JCM1 L'interruttore di circuitu hè statu unu di i sistemi di prutezzione di circuiti più robusti è affidabili da installà in varie applicazioni. Avanzatu in u disignu, cunforme à e norme internaziunali è versatile in l'applicazione, u JCM1 MCCB hè una prutezzione vitale contr'à e cundizioni di guasti elettrici. Cù a so alta corrente nominale, trova ancu applicazioni ideali in installazioni industriali è cummerciali per a sicurezza è a longevità di i sistemi elettrici.

Mandate un missaghju à noi

Pudete ancu apprezzà