• Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B
  • Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B

Dispositivu di corrente residuale, JCRB2-100 Tipu B

I RCD di tipu B JCRB2-100 furniscenu prutezzione contr'à e currenti di guastu residuale / dispersione à terra in applicazioni di alimentazione AC cù caratteristiche specifiche di forma d'onda.

I RCD di tipu B sò usati induve ponu accade currenti residuali CC lisce è/o pulsanti, sò presenti forme d'onda non sinusoidali o frequenze superiori à 50 Hz; per esempiu, carica di veiculi elettrici, certi dispositivi monofase, microgenerazione o SSEG (generatori di elettricità à piccula scala) cum'è pannelli solari è generatori eolici.

Introduzione:

I RCD di tipu B (Dispositivi di Corrente Residua) sò un tipu di dispusitivu utilizatu per a sicurezza elettrica. Sò cuncipiti per furnisce prutezzione contr'à i guasti AC è DC, ciò chì li rende adatti per una vasta gamma di applicazioni, cumprese quelle chì implicanu carichi sensibili à DC cum'è veiculi elettrici, sistemi di energia rinnuvevule è macchine industriali. I RCD di tipu B sò essenziali per furnisce una prutezzione cumpleta in l'installazioni elettriche muderne.

I RCD di tipu B furniscenu un livellu di sicurezza chì va oltre ciò chì i RCD cunvinziunali ponu furnisce. I RCD di tipu A sò cuncepiti per attivà si in casu di guastu AC, mentre chì i RCD di tipu B ponu ancu rilevà a corrente residuale DC, ciò chì li rende adatti per l'applicazioni elettriche in crescita. Questu hè particularmente impurtante postu chì a dumanda di sistemi di energia rinnuvevule è veiculi elettrici cuntinueghja à cresce, creendu novi sfide è requisiti per a sicurezza elettrica.

Unu di i principali vantaghji di i RCD di Tipu B hè a so capacità di furnisce prutezzione in presenza di carichi sensibili à a corrente continua. Per esempiu, i veiculi elettrici si basanu nantu à a corrente continua per a propulsione, dunque devenu esse in piazza livelli di prutezzione adatti per assicurà a sicurezza di u veiculu è di l'infrastruttura di carica. In listessu modu, i sistemi di energia rinnuvevule (cum'è i pannelli solari) operanu spessu cù alimentazione CC, ciò chì face di i RCD di Tipu B una cumpunente impurtante in queste installazioni.

E caratteristiche più impurtanti

Muntatu nantu à una guida DIN

Bipolare / Monofase

RCD di Tipu B

Sensibilità di scattu: 30mA

Valutazione attuale: 63A

Tensione nominale: 230V AC

Capacità di corrente di cortocircuitu: 10kA

IP20 (deve esse in un involucru adattatu per l'usu à l'esternu)

In cunfurmità cù IEC/EN 62423 è IEC/EN 61008-1

Dati tecnichi

Standardu IEC 60898-1, IEC60947-2
Corrente nominale 63A
Tensione 230 / 400VAC ~ 240 / 415VAC
Marcatu CE
Numeru di poli 4P
Classe B
IΔm 630A
Classe di prutezzione IP20
Vita meccanica 2000 cunnessione
Vita elettrica 2000 cunnessione
Temperatura di funziunamentu -25… + 40˚C cù una temperatura ambiente di 35˚C
Tipu Descrizione Prutezzione standard di Classe B (Tipu B)
Adatta (frà altri)

Chì ghjè un RCD di Tipu B?

I RCD di tipu B ùn devenu micca esse cunfusi cù i MCB o RCBO di tipu B chì cumpariscenu in parechje ricerche web.

I RCD di tipu B sò totalmente diffirenti, ma sfurtunatamente hè stata aduprata a stessa lettera chì pò esse ingannevule. Ci hè u Tipu B chì hè a caratteristica termica in un MCB/RCBO è u Tipu B chì definisce e caratteristiche magnetiche in un RCCB/RCD. Questu significa chì cusì truverete prudutti cum'è RCBO cù duie caratteristiche, vale à dì l'elementu magneticu di u RCBO è l'elementu termicu (questu puderia esse un magneticu di tipu AC o A è un RCBO termicu di tipu B o C).

Cumu funzionanu i RCD di Tipu B?

I RCD di tipu B sò generalmente cuncipiti cù dui sistemi di rilevazione di corrente residuale. U primu usa a tecnulugia "fluxgate" per permette à u RCD di rilevà una corrente continua liscia. U secondu usa una tecnulugia simile à i RCD di tipu AC è di tipu A, chì hè indipendente da a tensione.

Mandate un missaghju à noi