Dispositivu di corrente residuale JCR3HM 2P 4P
U dispusitivu di corrente residuale (rcd) JCR3HM hè un dispusitivu chì salva a vita, cuncipitu per impedisce di riceve una scossa elettrica fatale se si tocca qualcosa di vivu, cum'è un filu nudu. Pò ancu furnisce una certa prutezzione contr'à l'incendii elettrichi. I nostri RCD JCR3HM offrenu un livellu di prutezzione persunale chì i fusibili è l'interruttori automatichi ordinari ùn ponu micca furnisce. Sò adatti per applicazioni industriali, cummerciali è domestiche.
Vantaghji di JCR3HM RCCB
1. Fornisce prutezzione contr'à i difetti di terra è ancu contr'à qualsiasi corrente di dispersione
2.Disconnecta automaticamente u circuitu quandu a sensibilità nominale hè superata
3. Offre a pussibilità di doppia terminazione sia per e cunnessione di cavi sia per e barre collettrici
4. Offre prutezzione contr'à a fluttuazione di tensione postu chì include un dispositivu di filtrazione chì prutege contr'à i livelli di tensione transitori.
Introduzione:
I dispositivi di corrente residuale (RCD) JCR3HM sò cuncepiti per reagisce rapidamente à qualsiasi attività elettrica anormale è interrompe a corrente per prevene scosse elettriche periculose. Quessi dispositivi sò cruciali per a prutezzione di i sistemi elettrici cummerciali è residenziali.
L'interruttore di circuitu di corrente residuale JCR3HM RCCB sò u dispusitivu u più sicuru per rilevà è scattà contr'à e currenti di dispersione elettrica, assicurendu cusì a prutezzione contr'à e scosse elettriche causate da cuntatti indiretti. Quessi dispusitivi devenu esse aduprati in serie cù un MCB o un fusibile chì li prutege da e tensioni termiche è dinamiche potenzialmente dannose di qualsiasi sovracorrente. Agiscenu ancu cum'è i principali interruttori di sezionamentu à monte di qualsiasi MCB derivatu (per esempiu, unità di cunsumadore domestica).
L'interruttore RCCB JCR3HM hè un dispositivu di sicurezza elettrica chì interrompe subitu l'alimentazione elettrica quandu si rilevanu perdite chì ponu causà una scossa elettrica.
A funzione principale di u nostru RCD JCR3HM hè di monitorà a corrente elettrica è di rilevà qualsiasi anomalia chì pò rapprisintà un risicu per a sicurezza umana. Quandu si detecta un difettu in un apparecchiu, u RCD reagisce à a sovratensione è interrompe immediatamente u flussu di corrente. Questa risposta rapida hè cruciale per prevene incidenti elettrichi potenzialmente periculosi per a vita.
U RCD JCR3HM hè un dispusitivu di sicurezza sensibile chì spegne automaticamente l'elettricità s'ellu ci hè un difettu. In un ambiente domesticu, i RCD furniscenu un livellu supplementu di prutezzione contr'à i periculi elettrichi. Cù l'usu crescente di apparecchi è dispusitivi in e case muderne, u risicu d'accidenti elettrichi aumenta. I RCD monitoranu continuamente u flussu di elettricità è agiscenu cum'è una rete di sicurezza, dendu à i pruprietarii di case è à l'inquilini tranquillità.
U RCD JCR3HM hè cuncipitu per risponde à elevati standard di sicurezza è furnisce una prutezzione affidabile contr'à e scosse elettriche. A so tecnulugia avanzata è a so precisione ne facenu un cumpunente impurtante di i sistemi di sicurezza elettrica. U RCD JCR3HM rileva è risponde rapidamente à l'attività elettrica anormale, furnendu un livellu di prutezzione senza paragone cù l'interruttori automatichi è i fusibili tradiziunali.
L'interruttore RCCB JCR3HM à 2 poli hè adupratu in casu di una cunnessione di alimentazione monofase chì hà solu un filu di fase è un filu neutru.
L'interruttore differenziale JCR3HM à 4 poli hè adupratu in casu di una cunnessione di alimentazione trifase.
E caratteristiche più impurtanti
● Tipu elettromagneticu
● Prutezzione di dispersione à terra
● Capacità di rottura finu à 6kA
● Corrente nominale finu à 100A (dispunibule in 25A, 32A, 40A, 63A, 80A, 100A)
● Sensibilità di scattu: 30mA 100mA, 300mA
● Tipu A o Tipu AC sò dispunibili
● Cuntattu d'indicazione di statu pusitivu
● Montaggio su guida DIN di 35 mm
● Flessibilità d'installazione cù a scelta di cunnessione di linea da cima o da fondu
● Conforme à IEC 61008-1, EN61008-1
Dati tecnichi
● Norma: IEC 61008-1, EN61008-1
● Tipu: Elettromagneticu
● Tipu (forma d'onda di a dispersione à terra rilevata): A o AC sò dispunibili
● Poli: 2 poli, 1P+N, 4 poli, 3P+N
● Corrente nominale: 25A, 40A, 63A, 80A, 100A
● Tensione di funziunamentu nominale: 110V, 230V, 240V (1P + N); 400v, 415V (3P+N)
● Sensibilità nominale ln: 30mA. 100mA 300mA
● Capacità di interruzione nominale: 6kA
● Tensione d'isolamentu: 500V
● Frequenza nominale: 50/60Hz
● Tensione nominale di resistenza à l'impulsu (1.2/50): 6kV
● Gradu d'inquinamentu: 2
● Vita meccanica: 2000 volte
● Vita elettrica: 2000 volte
● Gradu di prutezzione: IP20
● Temperatura ambiente (cù una media ghjurnaliera di s35°C): -5°C+40°C
● Indicatore di pusizione di cuntattu: Verde = OFF Rossu = ON
● Tipu di cunnessione di terminale: Barra di distribuzione di tipu cavu/pin
● Muntaggio: Nantu à a guida DIN EN 60715 (35 mm) per mezu di un dispositivu di clip rapidu
● Coppia cunsigliata: 2,5 Nm
● Cunnessione: Da cima o da fondu sò dispunibili
Chì ghjè un RCD?
Stu dispusitivu elettricu hè specificamente custruitu per interrompe u flussu di corrente elettrica ogni volta chì una perdita di terra hè rilevata à un livellu significativu chì pò esse periculosu per l'omu. I RCD sò capaci di cambià u flussu di corrente in 10 à 50 millisecondi da a rilevazione di una perdita potenziale.
Ogni RCD travaglia per monitorà custantemente a corrente elettrica chì scorre per unu o più circuiti. Si concentra attivamente nantu à a misurazione di i fili vivi è neutri. Quandu rileva chì a corrente elettrica chì scorre per i dui fili ùn hè micca a stessa, l'RCD spegne u circuitu. Questu indica chì a corrente elettrica hà un percorsu imprevistu chì hè potenzialmente periculosu, cum'è una persona chì tocca un filu vivu o un apparecchiu chì si comporta in modu difettuosu.
In a maiò parte di l'ambienti residenziali, sti dispusitivi di prutezzione sò aduprati in e camere umide è per tutti l'apparecchi per mantene i pruprietarii di case sicuri. Sò ancu ideali per mantene l'attrezzatura cummerciale è industriale sicura da sovraccarichi elettrici chì puderanu dannighjà o ancu inizià un focu elettricu indesideratu.
Cumu si testanu i RCD?
L'integrità di un RCD deve esse verificata regularmente. Tutte e prese è i RCD fissi devenu esse verificati circa ogni trè mesi. L'unità portatili devenu esse verificate ogni volta chì l'utilizate. I testi aiutanu à assicurà chì i vostri RCD funzionanu in modu efficiente è vi pruteggeranu da qualsiasi periculu elettricu potenziale.
U prucessu di prova di un RCD hè abbastanza simplice. Vulete appughjà u buttone di prova nantu à a parte anteriore di u dispusitivu. Quandu u liberate, u buttone duveria disconnectà a corrente d'energia da u circuitu.
Appughjà u buttone stimula solu u difettu di dispersione à terra. Per riaccendere u circuitu, duverete rimette l'interruttore on/off in a pusizione on. Sè u circuitu ùn si spegne micca, allora ci hè un prublema cù u vostru RCD. Hè megliu cunsultà un elettricista licenziatu prima di utilizà di novu u circuitu o l'apparecchiu.
Cumu cunnette l'RCD - SCHEMA DI INSTALLAZIONE?
A cunnessione di un dispusitivu di corrente residuale hè relativamente simplice, ma ci vole à rispettà uni pochi di regule. Un RCD ùn deve esse adupratu cum'è un elementu unicu trà a fonte d'alimentazione è u caricu. Ùn prutege micca contr'à u cortu circuitu o u surriscaldamentu di i fili. Per più sicurezza, hè cunsigliata una cumminazione di RCD è interruttore di sovracorrente, almenu unu per ogni RCD.
Cunnette i fili di fase (marrone) è neutru (blu) à l'entrata RCD in un circuitu monofase. U cunduttore di prutezzione hè cunnessu per esempiu cù una striscia di terminali.
U filu di fase à l'uscita RCD deve esse cunnessu à l'interruttore di sovracorrente, mentre chì u filu neutru pò esse cunnessu direttamente à l'installazione.
Mandate un missaghju à noi
Pudete ancu apprezzà
-
Cuntattu ausiliariu, JCSD
-
Interruttore di circuitu di corrente residuale, tipu AC o T...
-
RC BO, Modulu unicu Mini cù Live cummutatu è...
-
Scatola di pannellu di distribuzione resistente à l'intemperie, IP65 Elet...
-
Interruttore automaticu in scatula stampata, JCM1
-
Dispositivu di prutezzione da sovratensione, JCSD-60 30/60kA Surge...
A cumpagnia elettrica intelligente di Zhejiang Wanlai, Ltd.




